Re: Awarja dysku twardego

Autor: Piotr \ <charvel_at_l0c4lh03t.link.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 12:46:47 MET DST

loto@poczta.onet.pl napisał(a):

> (spora) pracy przepadł. Czy w zwiazku z tym, moge sie domagac, aby mój dysk
> został poddany przywracaniu danych (oczywiście na koszt gwarnacjodawcy)? Czy

Nie, bo tego Ci producent nie zapewnia.

> moge sie domagac natychmiastowego zwrotu pieniedzy (poniewaz komputer
> potrzebny mi jest do pracy)? Co mam zrobić w przypadku gdy dysk dostanie sie

To już kwestia jak dogadasz się z sprzedawcą tego dysku.

> do serwisu a ja nie chce aby ktos mi przeszukiwał efekty mojej pracy?

No cóż, jeśli to co jest na dysku przewyższa materialnie cene tego dysku
to ja bym się dwa razy zastanowił czy w ogóle jest sens oddawać :)
Następnym razem używaj szyfrowanego system pliku/szyforwania swoich
istotnych danych/katalogów.