Re: Asus K8N

Autor: Ingarden <lesnik_USUN__at_megapolis.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 11:48:09 MET DST

> Nieprawdą jest jakoby nie bylo regulacji napiecia procesora. Trzeba tylko
> wlaczyc tryb manual. Na dodatek pojawia sie wtedy nawet mozliwosc
> regulacji napiecia kosci pamieci i kilku innych parametrow.

Oczywiscie, wlaczam manual. mozliwosc regulacji napiecie modulow pamieci
jest (i "kilka innych parametrow" rowniez - np. dzielnik), a napiecia
procesora dalej brak (podobnie jak opcji Cool'n'Quiet).

> Niestety egzemplarz, ktory ja posiadam ma tę przypadlosc, że jak ustawie
> napieci recznie to inne wartosci wskazywane sa przez rozne programy i
> nieznacznie odbiegaja od tych ustawionych, np: w biosie ustawione 1.55V
> a wyswietlane w PC Probe 1.45V. Czy u was tez tak jest?

U mnie nie, bo nie uzywam Cool'n'Quiet. Jezeli masz Cool'n'Quiet, to
redukcja napięcia mikroprocesora jest chyba czyms normalnym i prawidlowym.

--
le