Re: Asus K8N

Autor: Lopez <lopezz130REMOVE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 11:23:45 MET DST

Użytkownik "Ingarden" napisał w wiadomości ...
> Czy ktos mial do czynienia z plytka Asus K8N (nie-deluxe)? Zaskoczyl
> mnie brak mozliwosci zmiany napiecia procesora w Biosie.
> Istnieje mozliwosc obejscia tego ograniczenia (jak to wyglada w nowszych
> wersjach biosu)?

Nieprawdą jest jakoby nie bylo regulacji napiecia procesora. Trzeba tylko
wlaczyc tryb manual. Na dodatek pojawia sie wtedy nawet mozliwosc
regulacji napiecia kosci pamieci i kilku innych parametrow.

Niestety egzemplarz, ktory ja posiadam ma tę przypadlosc, że jak ustawie
napieci recznie to inne wartosci wskazywane sa przez rozne programy i
nieznacznie odbiegaja od tych ustawionych, np: w biosie ustawione 1.55V
a wyswietlane w PC Probe 1.45V. Czy u was tez tak jest?

Swoja droga to moj komp (A64 3000+) nie jest podkrecony i ma
wlaczony Q&Q, gdyż bardziej cenie sobie cisze. Wówczas
napiecie waha pomiedzy 1.1 a 1.5V, a czestotliwosc pracy
pomiedzy 1GHz a 2GHz, zaleznie od obciazenia.

--
Pozdrawiam
Lopez