Re: Asus K8N

Autor: Lopez <lopezz130REMOVE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 12:43:22 MET DST

Użytkownik "Ingarden" napisał w wiadomości ...

> Oczywiscie, wlaczam manual. mozliwosc regulacji napiecie modulow pamieci
> jest (i "kilka innych parametrow" rowniez - np. dzielnik), a napiecia
> procesora dalej brak (podobnie jak opcji Cool'n'Quiet).

i wlasnie tam sie ustala napiecie rdzenia, przynajmniej w wersji biosu 1007.
(btw. wlasnie na stronie sie pojawil 1008 ale jeszcze go nie zaladowalem)

> U mnie nie, bo nie uzywam Cool'n'Quiet. Jezeli masz Cool'n'Quiet, to
> redukcja napięcia mikroprocesora jest chyba czyms normalnym i prawidlowym.

Oczywiscie testy te przeprowadzalem przy wylaczonym Q&Q.
Po kilkunastu probach ustawien doszedlem do wniosku
ze QnQ bez podkrecania daje mi najbardziej komfortowe warunki pracy
bez zauważalnego spadku wydajnosci.

--
Pozdr.
Lopez