jaki sprzet w klasie sredniej - pilne bo wypadlem z obiegu

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 14:05:04 MET DST

witam
jakis czas temu wypadlem z "wyscigu zbrojen", bo po prostu przestalem
grac. teraz pojawila sie wolna kasa i postanowilem to przeznaczyc na
sprzet. do wydania jest jakies 2 tys.
potrzeba pamieci - 1GB
procka - ma byc AMD tylko co teraz sie kupuje ? jakiegos semprona (754)
czy moze cos pod podstawke 939. ktora jest przyszlosciowa ? czy pod 754
beda dalej robione szybsze procki, czy to co jest to juz koncowa ? a pod
939. no i widze ze semprony pojawily sie 64 bitowe, pchac sie w to ?
plyta glowna - moze byc agp + dodatkowe kontolery IDE, moze SATA czy
jeszcze cos nowego sie pojawilo ? VIA czu nVidia ? w ogole pod te procki
to jakie oznaczenia chipsetow sa via co ?, albo nforce ile ?
karta graf - tu sie orientuje jako tako i pozostane przy nvidii chyba
jakas 6600 czy cos takiego.
moze ktos prosto i jasno mi to opisac, bo czasu malo, a kasa pojdzie w
rozne potrzebne rzeczy ?
znaczy krotki kurs tego co teraz w kompach jest mi potrzebny.
prosze mnie nie odsylac do dziesiatek stron.

--
		Pozdrawiam
                 Luke