Jak rozebrac laptopa Toshibe?

Autor: Maly <maly_6_at_tlen.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 14:05:19 MET DST

Witam

mam problem z rozkreceniem Toshiby model Satellite 2435-s255. Mam problem z
obluzowana matryca ktora sie chwieje i nie jest juz taka sztywna i chcialbym
sie dostac do jej zawiasow. Blokuja mi w tym dostep maskownice(?) pod
ktorymi sa srubki po obu stronach laptopa przy matrycy. Z jednej strony mi
sie oblamalo i moge srubki odkrecic ale z drugiej nie wiem jak wyjac ten
kawaleczek plastiku. Czy ktos mial juz jakies doswiadczenia w rozbieraniu
tego modelu? Czy da sie ta matryce ponownie przywrocic aby byla sztywna i
sie tak nie bujala czy moze moje proby rozkrecenia sa nadaremne? Z gory
dziekuje za wszelkie uwagi i podpowiedzi.

Pozdrawiam
Maly