Re: jakie wentylatory??

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 12:55:35 MET DST

> Mam plyte z dwoma procesorami XEON box z miedzianymi radiatorami i obudowe
> z miejscem na 2 wentylatory z tylu. Gdy procki sie rozgrzeja wentylatory
> wydaja dosc glosny halas. Chcialbym uniknac tego halasu i nie wiem czy
> lepiej wymienic na prockach wentylatory na jakies cichsze czy dodac na
> obudowe, zeby wywiac cieple powietrze. Prosze o porade co lepiej zrobic i
> ewentualnie jakie zastosowac wentylatory.

skoro to wentylatory z procków burczą to ja bym właśnie je wymienił!
Dodatkowo, mozesz podlaczyc na tyle obudowy jeden wentylator do wyciągania
powietrza, to też powinno pomóc schłodzić środek!
Ja osobiście mam w obudowie wentylator z przodu, ktory wieje na dysk twardy
i z tyłu miałem drugi żeby wyciągał powietrze, ale ściągnąłem go bo szum był
okropny :( także nawiewam tylko z przodu i jest dobrze!