Re: Padla plyta glowna??

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 21:35:57 MET DST

ND wrote:

> Hmm, dzieki za wasze rady! Czyli najprosciej (ale nie najtaniej)
> wychodzi kupic jednak nowa plyte glowna.

Tak będzie najprościej, tylko po co? Może najpierw spróbować ostrożnie
przelutować te kondensatory, a dopiero później, jeśli to nie pomoże wyłożyć
tych kilkaset złotych na nową płytę. IMO niewiele ryzykujesz, ale możesz
zachować trochę kasy.
Chyba, że są jakieś przeciwwskazania, o których nie wiem?

> bowiem kilkanascie kondensatorow: nie wszystkie maja opisywane przeze
> mnie objawy, ale przy tym samym typie wczesniej czy pozniej tez
> pewnie zaczna sie sypac... :(

A skąd wiesz, że te nowe też Ci się nie wysypią po pewnym czasie? Niby czemu
masz wymieniać coś, co działa? ;) Równie dobrze możesz od razu wymienić całą
płytę główną w obawie, że prędzej czy później coś na niej wysiądzie. IMHO
jeśli już, powinieneś wymienić tylko te zrąbane kondensatory.

Pozdrawiam!!!

Atlantis