Re: jaki socket, jaki dysk, jaka karta graficzna

Autor: wafd <antyspamwolnykaukaz_at_op.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 21:55:37 MET DST

Użytkownik "szlafrok" <szlafrok@wlazience.pl> napisał w wiadomości
news:dffa19$j34$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mam dylemat
> musze zlozyc znajomem komputer, ma sluzyc glownie do pisania prac i
> internetu, ale takze do ogladania filmow i materialow multimedialnych, gry
> nie wchodza w rachube.
> Dawno nie skladalem komputera i nie wiem co obecnie warto sie pakowac?
> wybralem socket 775
> Nie wiem czy zdecydowac sie na SATA czy standardowe ATA, a takze jaka
> karta graficzna, klasycznie AGP czy PCIExpress ? dlatego utknalem przy
> wyborze plyty glownej ;)

Witam,
Miałem podobny dylemat i złożyłem dla takich zastosowań (jakie wymieniłeś)
takiego peceta (jak niżej):

AMD Sempron 2500+ BOX (Socket 754, 64-bit)

Zasilacz Modecom MC-350ATX 2.0 PFC

FDD 1,44MB 3,5"

Radeon 9600 Pro Gigabyte GV-R96P128DE 128 MB DDR DVI + TV bulk - chłodzenie
pasywne (cisza)

Spire do obudów 80 mm łożysko cierne z diodami BLD-FD08025S1L3 (na wszelki
wypadek)

Samsung SpinPoint 160 GB HD160JJ (7200) Serial ATA II

LG SuperMulti DVD+/-RW GSA-4163B bulk silver

DVD LG GDR-8163B (16/52) bulk silver

Modecom Fine I srebrna - bez zasilacza

Kingston DDR 2 x 256MB PC-400

Abit NF8

Zestaw kosztował ok 1.700 złotych

Można w Twoim przypadku zaoszczędzić na karcie grafiki i zrezygnować z
jednego napędu (DVD).

"Zmieścisz" się wtedy w sumie 1.500 zł lub dołóż do większej ilości RaM-u
(2X512)

Pozdrawiam.

Wafd