jaki socket, jaki dysk, jaka karta graficzna

Autor: szlafrok <szlafrok_at_wlazience.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 19:13:50 MET DST

mam dylemat
musze zlozyc znajomem komputer, ma sluzyc glownie do pisania prac i
internetu, ale takze do ogladania filmow i materialow multimedialnych,
gry nie wchodza w rachube.
Dawno nie skladalem komputera i nie wiem co obecnie warto sie pakowac?
wybralem socket 775
Nie wiem czy zdecydowac sie na SATA czy standardowe ATA, a takze jaka
karta graficzna, klasycznie AGP czy PCIExpress ? dlatego utknalem przy
wyborze plyty glownej ;)