Re: dym z kompa

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 16:06:49 MET DST

DooMiniK wrote:

> Chomik nie zginał? ;)
> Tak poważnie - zacznij od zasilacza.

BTW to kiedy należy zacząć się obawiać? W kompie mojej siostry wiatraczek w
zasilaczu nieco hałasuje, ale to i tak nic w porównaniu z tym, co wyczynia
wentyl u mojego znajomego. ;)
Z drugiej strony miałem do czynienia ze starym komputerem, w którym padł
wiatrak w zasilaczu i pracował tak Bóg jeden wie ile, nawet nie zwróciłem
uwagi na cichszą pracę. Nic złego się z nim nie stało.

Pozdrawiam!!!

Atlantis