Re: Nagrywarka DVD?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 14:30:25 MET DST

Jacek23 wrote:

> Slyszalem ze sa awaryjne szczegolnie te od laptopow:(

Hmm... ja mam nagrywarkę DVD w desktopie i nie narzekam, wręcz przeciwnie -
jedna z najlepszych inwestycji w hardware jakich dokonałem. ;) Po pierwsze
jest oszczędność jeśli chodzi o nośniki, a pod drugie miejsce na biurku -
nagrałem sporo rzeczy, a zajmują o wiele mniej miejsca.
Awaryjność? A zwykłe napędy CD-RW się nie psują? Wszystko w czym masz
obrotowe, ruchome części jest potencjalnie narażone na awarie. To zależy od
tego na jaki egzemplarz trafisz, nieraz będzie Ci służył jeszcze długie lata
po utracie gwarancji a innym razem padnie Ci po kilku dniach użytkowania -
przecież od tego jest gwarancja.

Pozdrawiam!!!

Atlantis