Re: Co to jest zalecana rozdzielczość?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 16:17:28 MET DST

TePe wrote:

> Mysle ze logiczne jest to ze nikt nie bedzie uzywał wyzsszej
> rodzielczości z odświeżaniem 60. ja przy 1024 mam 100-110 a przy
> 1280 85.

A właśnie. Mam stary monitor 17" firmy CTX - kupiłem go za jakieś grosze z
drugiej ręki po tym, jak mój stary 15" odmówił posłuszeństwa - najpierw
obraz zaczął falować i pojawiały się a nim jakieś artefakty, a potem już
zaczął "pływać", odłączyłem go gdy poczułem zapach palonego plastiku. ;)
Mam kartę GeForce2 64MB i na tym monitorze w opcjach ustawione odświeżanie
60, maksymalnie mogę ustawić 75. Pracuję na rozdziałce 1024x768. Czy są
jakieś przeciwwskazania, żeby ustawić odświeżanie na maska? Powinienem to
zrobić?

Pozdrawiam!!!

Atlantis