Re: połączenie kompa z telefonem (mot 722i) przez kabel USB - Problem

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 17:44:00 MET DST

Błażej wrote:

> Miałem podobny problem. Pod WinXp nic nie chciało działać, z pomocą
> przyszedł Win2000. Tu poszło jak po maśle, żadnych problemów. Polecam
> przesiadkę lub zainstalowanie drugiego systemu.

Wątpię, żeby o to chodziło. Próbowałem zarówno na w98 jak i na XP i objawy
są dosłownie identyczne. A przecież wXP ma dużo więcej wspólnego z w2k niż
98...
Zainstalowanie dwóch systemów raczej odpada - to jest komputer mojej
siostry, która nie byłaby raczej przekonana do takiego żonglowania systemami
tylko w celu przesłania czegoś na komórkę. Potrzebuję przede wszystkim
prostego rozwiązania tego problemu, a nie kombinowania na około. ;) Poza tym
na gsm2pl nikt ani słowem nie wspominał o braku kompatybilności tych
sterowników z XP, wręcz przeciwnie - był dokładnie opisany proces ich
instalacji. U mnie niestety jest taki problem, że w menedżerze urządzeń nie
pojawia się dodatkowy port COM, a tak powinien być widziany ten kabel USB.
Bez tego nie mam czego wpisać w ustawieniach jakiegokolwiek programu do
transferowania plików między komórką a PC.

Pozdrawiam!!!

Atlantis