Re: połączenie kompa z telefonem (mot 722i) przez kabel USB - Problem

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 14:35:41 MET DST

Dnia Sat, 3 Sep 2005 17:44:00 +0200, Atlantis napisał(a):

> Wątpię, żeby o to chodziło. Próbowałem zarówno na w98 jak i na XP i objawy
> są dosłownie identyczne. A przecież wXP ma dużo więcej wspólnego z w2k niż
> 98...
Zgadza się że mają dużo wspólnego ale są też różnice. I to te różnice dają
to że pod Win2000 działa a pod WinXP nie.

> [...]
> tylko w celu przesłania czegoś na komórkę. Potrzebuję przede wszystkim
> prostego rozwiązania tego problemu, a nie kombinowania na około. ;) Poza tym
> na gsm2pl nikt ani słowem nie wspominał o braku kompatybilności tych
> sterowników z XP, wręcz przeciwnie - był dokładnie opisany proces ich
> instalacji. U mnie niestety jest taki problem, że w menedżerze urządzeń nie
> pojawia się dodatkowy port COM, a tak powinien być widziany ten kabel USB.
> Bez tego nie mam czego wpisać w ustawieniach jakiegokolwiek programu do
> transferowania plików między komórką a PC.

Nie pamiętam już dokładnie jak to było z portami czy powinien się pojawić
czy nie, ale jakiego programu chcesz używać do transmisji danych? Jeśli PST
to u mnie on nie ruszył a od niego wszystko zależy. W instrukcji instalacji
pisze żeby instalować go w trybie zgodności z Win2000 a później grzebać w
rejestrze. Robiłem wg. instrukcji ale nie mogłem dać sobie rady. Pod
Win2000 poszło bez żadnych problemów.
Pozdrawiam.
Błażej

--
Nie staram się wiedzieć wszystkiego, bo nie będę wiedział nic.
UWAGA: E-mail zakodowany w ROT13