dym z kompa

Autor: Sławek <karslawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 12:18:07 MET DST

Witam
Koleżance poszedł dym z kompa, i już nie chciał się później uruchomić.Na co
stawiacie?Ja na zasilacz ale jak to wszystko sprawdzic domowym
sposobem?Pamięć, napędy, grafę mogę podłączyć do swojego kompa a płyta i
procek?Na pierwszy rzut oka wszystko wyglada ok na płycie, nie widać niczego
przepalonego.

--
Life goes on and you have to keep your head up