Re: dym z kompa

Autor: Sławek <karslawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 18:42:00 MET DST

Twardziel, napędy, grafa i pamięć sprawne.Na płycie nic nie widać i nie
czuć, za to w zasilaczu takie dwa czarne najgrubsze kondensatory
spalone.Wymieniać ich raczej nie ma sensu bo nowy zasilacz chyba nie
kosztuje tak dużo, a kto wie ile jescze kondensatorków poszło.

Użytkownik "Sławek" <karslawek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Koleżance poszedł dym z kompa, i już nie chciał się później uruchomić.Na
> co stawiacie?Ja na zasilacz ale jak to wszystko sprawdzic domowym
> sposobem?Pamięć, napędy, grafę mogę podłączyć do swojego kompa a płyta i
> procek?Na pierwszy rzut oka wszystko wyglada ok na płycie, nie widać
> niczego przepalonego.

 Life goes on and you have to keep your head up