Re: dym z kompa

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 13:12:17 MET DST

> Witam
> Koleżance poszedł dym z kompa, i już nie chciał się później uruchomić.Na co
> stawiacie?Ja na zasilacz ale jak to wszystko sprawdzic domowym
> sposobem?Pamięć, napędy, grafę mogę podłączyć do swojego kompa a płyta i
> procek?Na pierwszy rzut oka wszystko wyglada ok na płycie, nie widać niczego
> przepalonego.

na pewno nie przezrzyl zailacz - na 90 % dyski , na 80 % pzostale podezpoly .

ja raz probowalem podlaczyc dysk ze spalonego kompa -- okazalo sie ze po
podlaczeniu ten dysk robi zwarcie i nie kreca sie nawet wietraczi od
wentylatorow .

obejrzyj dokladnie elemnty i jak zobaczysz ze sa nadtopione to juz mozesz je
wyzrzucic .