Re: Jakie głośniki do komputera?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 18:07:15 MET DST

Yakhub wrote:

> Unitrowskie). Niestety - sprzęt, choć dobry, ma już swoje lata i
> ostatnio spalił mi się jeden głośnik w kolumnie. Mogę go wymieniać,

Hmm... skoro już o tym mowa... Leży u mnie w kącie stare polskie radio
Amator Stereo (coś w stylu Zodiaka), dwie kolumny w drewnie i ładny wygląda,
z tym, że jedna kolumna jest odrobinę krótsza.
Czy jeśli zrobię przejściówkę jakość dźwięku będzie wyraźnie lepsza od tego
co mam obecnie - plastikowe głośniczki aktywne leżące obok monitora. Warto
się bawić w podpinanie tego radia pod komputer?

Pozdrawiam!!!

Atlantis