Nowy procek AthlonXP3k+ i problem z nim

Autor: LiT <ltkascha_at_op.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 18:12:10 MET DST

Witam.
Zmieniłem procesor z AMD XP 2000+ na 3000+. Jest to wg producenta płyty
ostatni z rodziny, który będzie działał na niej (Leadtek K7ncr18G Pro).
Po włożeniu zaczęły się kłopoty. Problemy z uruchomieniem, zwiechy windows.
Postanowiłem zmienić zasilacz bo może to tu jest problem. Niestety nie. Po
zmianie z 300W na 400W jest właściwie to samo - komputer się uruchamia,
windows działa... ni z tego ni z owego: BSOD albo reset. Pamięci są DDR333
(kupowane z myślą o tym procku). Procek też jest na FSB 333, więc
teoretycznie jest OK.
Poradźcie coś, bo działa i sru... a mi potrzeba stabilnego kompa.

--
Pozdro
Tadek