Re: Jakie głośniki do komputera?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 19:08:58 MET DST

Atlantis napisał(a):

> Hmm... skoro już o tym mowa... Leży u mnie w kącie stare polskie radio
> Amator Stereo (coś w stylu Zodiaka), dwie kolumny w drewnie i ładny wygląda,
> z tym, że jedna kolumna jest odrobinę krótsza.
> Czy jeśli zrobię przejściówkę jakość dźwięku będzie wyraźnie lepsza od tego
> co mam obecnie - plastikowe głośniczki aktywne leżące obok monitora. Warto
> się bawić w podpinanie tego radia pod komputer?

Z opisu wygląda to jak Emanuel. Wejścia są na DIN5. Kabelek mały
jack(karta dźwiękowa)=>din (amplituner) kupisz w każdym sklepie za 4zł.

IMHO jeżeli sprzęt jest w pełni sprawny to dźwięk będzie lepszy niż z
tanich plastikowych pierdzioszków. Jeżeli coś będzie
szumiało/trzeszczało to na 90% da się to naprawić w cenie niższej niż 10zł*

Problem - z opisu wynika, że masz różne kolumny - więc wrażenia słuchowe
mogą być trochę... dziwne.

*) jeżeli potrafisz się posługiwać lutownicą

--
Yakhub