Re: jojstick na gameport

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 17:21:57 MET DST

Krzysztof Pawleta wrote:

> P.S. Asus nie dał śledzia? Ano nie dał:
> "The GAME/MIDI module is purchased separately."

W Abicie NF-7 piny do podłączenia joysticka lub urządzeń MIDI także są
wyprowadzone na płycie, czy zrezygnowano z tego rozwiązania?

> W sumie na jedno wyjdzie: na Allegro SB-PCI128 kosztują po 15zł...

No i można sobie skonfigurować Skype'a, żeby rozmawiać przez drugą kartę
dźwiękową. ;) Chociaż jeszcze ciekawszym rozwiązaniem jest odpowiedni
telefon na USB, nieźle wygląda, ale nie wiem czy warto wydać na to kasę. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis