Re: Dysk, plyta czy cos innego?

Autor: Kuba <xhon_at_alfn.pbz.cy>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 22:11:27 MET DST

Użytkownik "Jan" <kotlety@polbox.com> napisał w wiadomości
news:1116.0000010c.4314a6e6@newsgate.onet.pl
> P4C800 Deluxe, jest oczywiście płytka ze wszystkimi sterownikami. Nawiasem
> pisząc- dysk jest SATA. Wszystko razem działało przez prawie półtora roku
> bez większych zgrzytów.
>
> Ale-ale - jak miałbym cokolwiek instalować, kiedy system nie widzi swojej
> partycji?
>
> Nie sądzę, żeby producent się odezwał, próbowałem kiedyś do ASUSa pisać w
> innej sprawie, ale odpowiedzi nie było. Teraz producenci odsyłają do FAQ
> lub na forum.
>
> Jeśli nie trafi się ktoś, kto to już przeszedł, chyba pozostanie metoda
> [...]

Kiedy odpalisz instalkę win2k na początku jest monit aby wcisnąć F6 celem
określenia dodatkowych sterowników kontrolera, SATA to mi sugeruje
najbardziej. Ze strony ASUSA wynika ze jest to Promise FastTrak 378 RAID
Driver V1.00.1.37 for Windows 98SE/NT4/ME/2000/XP/2003 i nawet ma rozmiar
1,44MB, więc to na pewno to.
 Na płytce CD powinien być tez kreator dyskietki z takimi sterownikami.
Sądzę ze właśnie ten sterownik jest uszkodzony, nie wiem jak to sie stało,
ale ja bym tak spróbował zrobić: puścić instalkę naprawczą systemu i na
początku określić te sterowniki i zassać je z FDD.
Czyli: instalka startuje z cd -F6- z menu wybierasz sterownik do
win2000(znajdujacy się na dyskietce) i wówczas wybierz zainstaluj system...
poczym opcja "napraw".
Powodzenia!

--
Pozdrówka! Kuba Calów