Re: Dysk, plyta czy cos innego?

Autor: Jan <kotlety_at_polbox.com>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 13:46:36 MET DST

Kuba radzi:

> Kiedy odpalisz instalkę win2k na początku jest monit aby wcisnąć F6 celem
> określenia dodatkowych sterowników kontrolera, SATA to mi sugeruje
> najbardziej. Ze strony ASUSA wynika ze jest to Promise FastTrak 378 RAID
> Driver V1.00.1.37 for Windows 98SE/NT4/ME/2000/XP/2003 i nawet ma rozmiar
> 1,44MB, więc to na pewno to.
(...)

Dziękuję bardzo, zrobiłem to i pomogło. Teraz mogę uruchamiać Windows. Nadal
jednak pozostał problem z niespodziewanymi wyłączeniami (się) komputera. Na
razie potwierdza się obserwacja poprzednia, mianowicie pod linuksem takich
samowyłączeń nie ma, są tylko pod Windows. Może to jakiś problem zgodności
WIndows 2K i tej płyty?
A może jakaś aplikacja bruździ? Zaczęło się to po zainstalowaniu nowej
nagrywarki DVD, tego samego producenta co i płyta, czyli ASUSa. OEMowo
dostarczono najnowszego NEROna.

Pozdrawiam,
Jan