Re: Dysk, plyta czy cos innego?

Autor: Jan <kotlety_at_polbox.com>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 20:35:19 MET DST

Kuba pyta:

> Napisz, Janie, jaka to płyta, coś mi tu pachnie sterami do kontrolera.

P4C800 Deluxe, jest oczywiście płytka ze wszystkimi sterownikami. Nawiasem
pisząc- dysk jest SATA. Wszystko razem działało przez prawie półtora roku bez
większych zgrzytów.

Ale-ale - jak miałbym cokolwiek instalować, kiedy system nie widzi swojej partycji?

Nie sądzę, żeby producent się odezwał, próbowałem kiedyś do ASUSa pisać w innej
sprawie, ale odpowiedzi nie było. Teraz producenci odsyłają do FAQ lub na forum.

Jeśli nie trafi się ktoś, kto to już przeszedł, chyba pozostanie metoda prób i
błędów, porzedzone ostrożnym backupem.

Pozdrawiam,
Jan