Re: Laptop Pentium 100 i USB na PCMCIA - �

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 22:05:29 MET DST

Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <spam@precz.tw> napisał w wiadomości
news:df2a41$2q8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Neas napisał(a):
[...]
> [...]
> A za 300zl kupi laptoka tak na oko 2x lepszego niz ten p100 bo
> bedzie mial w nim PII 300 i usb ktora pragnie.
> A w definicji allegro jest to ze sprzet trzeba sprawdzic naocznie i
> wlasnorecznie. Sam tak kupowalem sprzeta i mimo ze byl
> niekompletny to sluzy mi dzielnie do dzis. Posklejany, z zaslepka
> po pudleku z mydla, ale dziala.
> Zauwaz ze inicjator watku mial p100 i za 150-300 zl chcial BT w
> niego wsadzic. Wiec jeczenie ze za tyle kupi kiepskie pII 300
> jest MSZ troche nie tak? Mam troche racji?
> Zreszta Na pewno oczy i rozum ma i z rad ktore tu dostal cos sobie

Też mam takie truchło z Pentium 120 (Compaq Armada 4131), ale ja
postawiłem na Wi-Fi. Bardzo porządna karta 802.11b na PCMCIA Type I
(klon Orinoco) jest dostępna już za ok. 120 zł. Do tego Remote
Administrator, i... można sobie pracować zdalnie na swojej supermocnej
stacjonarnej maszynce tak, jakby się przy niej siedziało ;-). Ważny
jest tu tylko dobry ekran, klawiatura, no i oczywiście bateria, zaś
moc procesora nie ma już prawie żadnego znaczenia. A piszę to po to,
żeby nie spisywać od razu na straty takich laptoków bez USB, one mogą
przeżyć jeszcze drugą młodość....

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/