Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: Piter <spamtrap_at_honda.bt.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 20:41:26 MET DST
Message-ID: <deqc29$kf6$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:qqm8qm923die.ipw6g45t23as.dlg@40tude.net...

> Procesor w procesie tworzenia 3D się nie napracuje, bo za same obrabianie
> sceny odpowiedzialna jest karta graficzna. Jeszcze do niedawna procesor
> musiał liczyc takie rzeczy jak chodziażby oświetlenie sceny czy deformacje
> obiektów w czasie rzeczywistym. Obecnie te (niegdyś mocno zajmujące CPU)
> rzeczy liczy GPU dzięki T&L oraz Pixel i Vertex Shader, a procesor sobie
> odpoczywa.

A masz cos na poparcie tej tezy? Ja rozumiem ze GPU oblicza to i tamto ale
CPU ma jednak pewien wplyw.

-- 
[   Asus P4C800-E Deluxe & P4 3.2 GHz HT & 2*512 MB PC3200   ]
[       TEAC CD-540E & NEC ND-3540A & 2*SP2004C Raid 0       ]
[         iiyama ProLite E380S & Radeon 9600 325/400         ]
[            Chieftec Bravo BT & Topower 400W P5T            ] 
Received on Sat Aug 27 20:45:14 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 27 Aug 2005 - 20:51:21 MET DST