All in Wonder Radeon

Autor: Marek Niedoba <sp9bqj_at_ka.onet.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 20:28:09 MET DST

Witam !
Pytanie to zadałęm na ms-win9x ale nikt nie odpowiedział więc może tu ktoś
jest mi w stanie pomóc.

Zmieniłem płytę główną i wraz z nią musiałęm zmienić grafikę AGP z All
inWonder 128 naAll in Wonder Radeon 7200 (QD) ATI Rage 6 (R100) 32MB PN
109-73700-20
Niestety oprogramowanie jest inne dla obu wersji, co prawda do samej grafiki
sterowniki znalazłem ale do tunera TV i multimediów nie udało mi się
znaleźć. Na stronie ATI dokładnie tego typu nie znalazłem.
Czy ktoś z kolegów posiada oryginalne oprogramowanie do tej karty i mógłby
zrobić kopię CD ?
Używam W98SE.
Z góry dziękuję za pomoc.
             pozdrawiam Marek