Monitor, LCD czy nadal CRT?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 09:55:40 MET DST

Od 7 lat pracuje na rozpadajacym sie już monitorze 15" bodajrze likom,
rozpada sie daltego że zaczynaja wychodzic zimne luty a rozjaśnie gammy
coraz mniej pomaga. Uzbierałem troche złotówek i sie zastanawiam czy
technologia LCD już dorosła do użytkownia na dobre - spedzam dużo czasu
przy monitorze, jednak to co w LCD mnie nie pokoi to zmieniajace się
parametry obru zaleznie od tego pod jakim kątem na niego patrze, co mnie
ostro irytuje. Z kolei CRT jużpowili kończy swoją chyba 60 letnia krierę,.
I teraz pytanie warto kupic jeszcze CRT? czy moze jeszcze przemeczyć sie i
poczkeac aż LCD bedą w stanie zapenic obraz porównywalny do CRT.

Jeśłi chodzi o same parametry to przekątna 17" dla LCD a dla CRT 19", cena w
okolicach 1000 zł.

Telewizora znów nie bede podłączał na czas poprawiania lutów w starej 15"