Re: wybór karty grafiki

Autor: Ingarden <lesnik_USUN__at_o2.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 10:00:26 MET DST

> ale te karty mają zdecydowanie słabsze taktowania w stosunku do
> proponowanej

Fakt, nie zwrocilem uwagi.

> jeszcze X550 nie sprawdzałem żadnego producenta. Za to X300 miał obraz bez
> zarzutu, więc sądzę, że ten X550 od asusa będzie pod tym względem nie
> gorszy od X300.

A wiesz moze jak stoi z tym Gigabyte? Zastanawiam sie nad wyborem
X300SE: Gigabyte vs Asus. Ten drugi drozszy raptem o 15zl.
Jakie znaczenie ma taktowanie rdzenia? (wymienione przeze mnie karty
maja odpowiednio 375Mhz i 325Mhz).

I jeszcze jedno pytanie: czy miedzy X300, a X550 jest w praktyce duzy
skok wydajnosciowy? (bo jakosciowy obrazu pewnie zaden) Zastanawiam sie,
czy zrezygnowac z zakupu X300SE i dolozyc (raptem 60-70zl) do
najtanszego Asusa X550. W sumie nie gram, ale skoro ceny sa prawie takie
same, to moze warto wziac cos bardziej na czasie..

--
le