Re: Monitor, LCD czy nadal CRT?

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:21:14 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:deh96e$ko1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Od 7 lat pracuje na rozpadajacym sie już monitorze 15" bodajrze likom,
> rozpada sie daltego że zaczynaja wychodzic zimne luty a rozjaśnie gammy
> coraz mniej pomaga. Uzbierałem troche złotówek i sie zastanawiam czy
> technologia LCD już dorosła do użytkownia na dobre -
(ciap)
z różnych opinii przewijajacych się po grupię, to widzę że jeszcze tak
całkiem
nie dorosła, i te ceny ....
Moze uznasz to za durny pomysł, ale ja bym na Twoim miejscu kupił
jakiś leżak, lub uzywkę 17 (d. firmy, Eizo powiedzmy)
i poczekał do przyszłego roku z LCD
w zasadzie to w nieskończonośc tak można czekac , bo ceny może spadną, bo
technologia
ale ....
do zastanowienia ...

Włodek