Re: naprawa dysku - po raz kolejny

Autor: Drak <xdrakxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 07:25:40 MET DST

> Zacząłbym, nawet jeszcze teraz, od odkurzenia, poprawienia taśm dysków,
> i pamięci w slotach.
> Jak się okaże, że posypały się tablice FAT, to masz kłopot.
> Wtedy popróbuj Resoration lub  PCInspector File Recovery
> http://www.pcinspector.de
> http://www.snapfiles.com/download/dlrestoration.html
> http://www.snapfiles.com/get/restoration.html
> http://free-backup-software.net/data-recovery.htm

Przepraszam nie wspomniałem o tym ale taśmy na samym początku sprawdzałem oraz
wszelkie możliwe styki (wyciągałem i wsadzałem - bo tak chyba najlepiej te
styki można oczyścić). Dane zgrałem na innym kompie jak również Easy recoery
pro używałem na innym kompie.

Oprócz powyższego problemu - jaki może być powód, że tak się stało?

Pozdrawiam
Drak