Re: Odzyskane fragmentu plików w formacie *.CHK

Autor: Lopez <lopezz130REMOVE_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 08:09:29 MET DST

Użytkownik "Liquidtouch" napisał w wiadomości ...
> Witam
> Po przywracaniu systemu (windows xp sp2 zintegrowany) z trybu awaryjnego
> pliki ktore sciagałem emulem
> zamieniły sie w pliki o formacie *.chk i prawdopodobnie są w losowej
> kolejności. Czy np. Microsoft udostępnia jakieś narzędzia pozwalające na
> przywrócenie stanu pierwotnego ? W końcu jego system mi to 'wypluł'
> Z góry dziękuję za odpowiedź
> Liquidtouch

Gdyby umial je naprawic, to by przywrocil je we wlasciwe miejsce,
a tak przeniosl gdzies indziej abys sam sobie przejrzal zawartosc
i zdecydowal ktory jest ktory, ew wykorzystal odzyskane fragmenty.
Zazwyczaj z plikami jest tak ze jak zginie ci jego fragment (chocby jeden
bajt) to juz do niczego sie on raczej nie nadaje.

Pozdr.
Lopez