Re: naprawa dysku - po raz kolejny

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 15:20:47 MET DST

In news:67da.00000e20.4309b719@newsgate.onet.pl , *Drak* wrote:
> Witam wszystkich.
> Mam problem z hdd. Parę dni temu padł mi dysk.Pracowałem na nim i
> zauważyłem że zaczyna coś wolniej chodzić. Nie namyślając się wiele,
> postanowiłem go zrestartować (start-> zamknij system). Po restarcie co
> widzę?- echo!! System się nie ładuje. Uuu... zdenerwowałem się.
> Odpaliłem dyskietkę startową win 98 se(na tym chodził komp) i co widzę
> parę katalogów się ostało - ale c:/windows i plików systemowych nie ma!!
> Na wszelki wypadek to co zostało zgrałem. i postanowiłem przeskanować
> [...]

Zacząłbym, nawet jeszcze teraz, od odkurzenia, poprawienia taśm dysków,
i pamięci w slotach.
Jak się okaże, że posypały się tablice FAT, to masz kłopot.
Wtedy popróbuj Resoration lub PCInspector File Recovery
http://www.pcinspector.de
http://www.snapfiles.com/download/dlrestoration.html
http://www.snapfiles.com/get/restoration.html
http://free-backup-software.net/data-recovery.htm