Re: notebooki z procesorem f-my Transmeta

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 15:18:42 MET DST

PAweł napisał(a):
> Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <spam@precz.tw> napisał w wiadomości

> mnie,

> http://www.vanshardware.com/reviews/2004/04/040405_efficeon/040405_efficeon.
> htm

> Nie zawstydziłeś mnie,- przeczytaj raz jeszcze moja prośbę, chciałbym poznac
> opinię uzytkowników, jak sie te notebooki naprawdę sprawują.
> A kwerende w googlach juz zrobiłem i ten (i inne, mało zresztą pochlebne
> artykuły) znam.

W takim razie przepraszam.
Pozostaje google, tyle ze ten sprzet jest malo popularny i nawet jesli
znajdziesz opinie userow to moze sie okazac ze sa one "zaszumione" przez
to ze pisali je albo frustraci, ktorzy wydali mase kasy na "taki"
sprzet, albo maniacy ktorzy kochaja swojego efficeona:)
MSZ jest sens kupienia laptopa z takim procesorem tylko jesli ma on byc
bardzo energo-oszczedny i bardzo maly.
Ale iBooki czy PowerBooki tez sa male i oszczedne:) a sa tansze od np.
tych sharpow na ktore sie natknalem w recenzjach.

--
Lukasz Sczygiel