naprawa dysku - po raz kolejny

Autor: Drak <xdrakxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 13:29:30 MET DST

Witam wszystkich.
Mam problem z hdd. Parę dni temu padł mi dysk.Pracowałem na nim i zauważyłem że
zaczyna coś wolniej chodzić. Nie namyślając się wiele, postanowiłem go
zrestartować (start-> zamknij system). Po restarcie co widzę?- echo!!
System się nie ładuje. Uuu... zdenerwowałem się. Odpaliłem dyskietkę startową
win 98 se(na tym chodził komp) i co widzę parę katalogów się ostało - ale
c:/windows i plików systemowych nie ma!!
Na wszelki wypadek to co zostało zgrałem. i postanowiłem przeskanować Easy
recowery pro. Okazało się że twardziel jest dobry pod względem fizycznym - ale
coś nawala przy partycjach.
Skorzystałem z Bootit i zgrałem MBR, i użyłem Testdisk-a, ten niczego nie
wykrył - dziwne ?!
Co teraz zrobić i jak?
Nie mam koncepcji!

Pomocy!!!