wplyw zasilacza na komputer?

Autor: Lukaszi <lukaszsobieraj_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 12:44:19 MET DST

Witajcie, mam athlona bartona 2500 ramu 768, dysk seagete 120 GB grafike Ati
9600, DVDRW liteona plyte MSI KT333 ultra 2 i uwaga uwaga zasilacz codegen
300W... Chcialbym sie dowiedziec jaki wplyw ma zasilacz na komputer, czy jezeli
jest za slaby do danego sprzetu to on wolniej chodzi, czy moze sie cos zjarac,
ostatnio wlasnie kolega cos tam mi gadal jak kupowalem nowy sprzet do biura, ze
to ma na cos wplyw. prosze o pomoc. nie chce zeby mi cos zle dzialalo, czy w
ogole przestalo dzialac...