Re: wplyw zasilacza na komputer?

Autor: Łukasz <zly_at_zly.com>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 12:59:26 MET DST

Użytkownik "Lukaszi" <lukaszsobieraj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:67da.00000bb0.43085b03@newsgate.onet.pl...
> Witajcie, mam athlona bartona 2500 ramu 768, dysk seagete 120 GB grafike
> Ati
> 9600, DVDRW liteona plyte MSI KT333 ultra 2 i uwaga uwaga zasilacz
> codegen
> 300W...

Tez mam taki zasilacz, ale on zasila PII300 itp. przedpotopowe komponenty,
wiec "troche" mniej pradu to cos mojego ciagnie. No i oczywiscie nie obawiam
sie o to, ze wszystko pojdzie z dymem bo to wszystko jest warte tyle co
"sredni" zasilacz ;]

> Chcialbym sie dowiedziec jaki wplyw ma zasilacz na komputer, czy jezeli
> jest za slaby do danego sprzetu to on wolniej chodzi, czy moze sie cos
> zjarac,

Wolniej to on moze nie chodzi (co to znaczy, ze zasilacz chodzi wolniej?
;)), ale przy Twoim dosc pradozernym konfigu to on napiec raczej nie trzyma,
a co dopiero jak procesor i grafika chodza prawie na 100% (Wtedy nie trudno
o samoczynny restart komputera)

A spalic to sie wszystko moze z duzo wiekszym prawdopodobienstwem niz w
lepszych zasilaczach (Bo ten Twoj to jakoscia nie grzeszy ;)).

> nie chce zeby mi cos zle dzialalo, czy w
> ogole przestalo dzialac...

To czym predzej do sklepu po nowa zasilke (Oczywiscie lepsza, a co za tym
idzie minimum 2-3x drozsza od takiego nowego codegena :))