Re: wplyw zasilacza na komputer?

Autor: Łukasz <zly_at_zly.com>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 13:13:48 MET DST

Użytkownik <lukaszsobieraj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:67da.00000bbb.43085f11@newsgate.onet.pl...
> sprawa wyglada tak ze ten komp chodzi na takim badz troszke
> gorszym konfigu od conajmniej 3 lat i nigdy nie mialem z nim problemow

To juz moj drugi codegen w tym kompie. Chodzil moze ze 4 lata i nagle cos w
nim strzelilo. W pokoju smierdzialo takimi podgrzanymi cukierkami. Po
wymianie zasilacza na podobny, okazalo sie, ze nic za soba nie pociagnal
(szczcescie? ;)) Jak znajomy zobaczyl wnetrze tego zasilacza to sie dziwil,
ze nic nie poszlo dodatkowo.

> a co do wolniejszego chodzenia, to chodzilo mi czy komputer wolno nie
> chodzi jak nie ma
> mocy. piszecie ze nie trzyma napiec, a co to znaczy, na co ma wplyw?

No jesli sie nie restartuje, nie wiesza sie itp. to wynika, ze mocy mu
wystarcza a co idzie za tym dziala tak szybko jak powinien. Jesli nie trzyma
napiec to komputer traci na stabilnosci i dziwnie sie moze zachowywac (W
wiekszosci przypadkow pod duzym obciazeniem).