Re: Ile wyciskacie z DDR'ów?

Autor: katamos <katamosimisia_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 14:27:48 MET DST

> Nie o to mi chodzi. Wejdź do Cpu-z do zakładki SPD i przepisz to co
> znajduje się w part number.

 HYMD564 646B8J-D43
na samych kosciach pamieci pisze nawet jakis nr a poznim jest BT-D43 wiec to
chyba to o czym pisales

> czyżby te nowe jednostronne? Kiedy kupowane i gdzie?

Jednostronne, jak pisalem cpu-z podaje 32 tydzien 2005 roku
kolega przywiozl z Wroclaiwa z jakiejs hurtowni czy sklepu

> korea

ja rowniez

> ale jak zmienisz inne timingi to będzie wiecej. Sama zmiana CL niewiele
> zmienia.

no wlasnie pozmienialem jak napisales i nic sie nie poprawilo

> Cas Latency (TCL) 3
> TRAS 8T
> TRCD 4T
> TRP 4T
> TRRD 4T
> TRC 12T
> TRFC 14T
> TRWT 4T
> 1T/2T Dram timing 1T
>
> To są bardzo konserwatywne ustawienia (oprócz 1T), które powinny zapewnić
> osiągnięcie ponad 250MHz. Jak będzie to chodziło stabilnie, to można
> zmniejszyć timingi TRCD lub TRP na 3T (właśnie TRCD lub TRP w przypadku
> hyniksów hamują podkręcanie)

nie zmienilo sie nic, dalej przy 230MHz pamieci przestaja zyc

> a to już sam musiasz zobaczyć.

narazie nic nie zobacze

> jaka płyta?

Gigabyte K8NS-939

> timingi trzeba dobrze ustawić

widac w moim przypadku winna jest albo plyta albo moze te pamieci nie daja
rady wiecej i juz