Re: Ile wyciskacie z DDR'ów?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 14:38:04 MET DST

Dnia Thu, 18 Aug 2005 14:27:48 +0200, katamos napisał(a):

> HYMD564 646B8J-D43
> na samych kosciach pamieci pisze nawet jakis nr a poznim jest BT-D43 wiec to
> chyba to o czym pisales

A możesz napisać co jest napisane na samych kościach? Prawdopodobnie
dostały ci się kostki na których Hynix robi moduły 1 GB i jeszcze nikt nie
miał okazji ich porządnie przetestować.

> Jednostronne, jak pisalem cpu-z podaje 32 tydzien 2005 roku
> kolega przywiozl z Wroclaiwa z jakiejs hurtowni czy sklepu

> no wlasnie pozmienialem jak napisales i nic sie nie poprawilo

jeszcze można zmienić 1T/2T dram timing z 1T na 2T, ale to już spadek
wydajności rzędu 2%. Poza tym ustaw Read preamble value i Async Latency
value na odpowiednio 7 i 9ns. U mnie najlepiej kostki chodza na 5.5 i 7ns,
ale ty masz nowe moduły, więc trzeba będzie sprawdzać od początku.

> Gigabyte K8NS-939

czyli jak ustawiasz +0.2V to masz 2.8V

> widac w moim przypadku winna jest albo plyta albo moze te pamieci nie daja
> rady wiecej i juz

raczej pamięci - nie ma to jak stare dobre BT. Nawet obecne DT kręcą się
lepiej od twoich kostek.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]