Re: Ile wyciskacie z DDR'ów?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 13:39:02 MET DST

Dnia Thu, 18 Aug 2005 13:17:12 +0200, katamos napisał(a):

> moje sa z serii D43 AA,

Nie o to mi chodzi. Wejdź do Cpu-z do zakładki SPD i przepisz to co
znajduje się w part number.

> jednostronne moduly 512Mb

czyżby te nowe jednostronne? Kiedy kupowane i gdzie?

> (masz z Chin czy z Korei)?

korea

> Tak jak pisalem moje chodza tylko do 228MHz.

ale jak zmienisz inne timingi to będzie wiecej. Sama zmiana CL niewiele
zmienia.

> Co do timingow to poprobuje ale mam tych opcji wiecej w biosie no i

Cas Latency (TCL) 3
TRAS 8T
TRCD 4T
TRP 4T
TRRD 4T
TRC 12T
TRFC 14T
TRWT 4T
1T/2T Dram timing 1T

To są bardzo konserwatywne ustawienia (oprócz 1T), które powinny zapewnić
osiągnięcie ponad 250MHz. Jak będzie to chodziło stabilnie, to można
zmniejszyć timingi TRCD lub TRP na 3T (właśnie TRCD lub TRP w przypadku
hyniksów hamują podkręcanie)

> zastanawiam sie czy wieksze timingi nie zjedza calego przyrostu z
> czestotliwosci?

a to już sam musiasz zobaczyć.

> napiecie moge podbic tylko do 2,7 co juz uczynilem jednak bez zadnej
> poprawy, wieszaja sie tak samo przy 299MHz na 2,5V ina 2,7V.

jaka płyta?

> No chyba ze ja jeszcze cos zle robie.

timingi trzeba dobrze ustawić

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam