Re: tagan380 - wylaczanie wentylatora w sleepmode

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 12:48:37 MET DST

Indywiduum zwane *Marek*, w wiadomości
<ddti30$1kc$1@atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> cholera - tez tak slyszalem, wiec kupilem. I narzekam. Moze ja mu jakis
> termometr zaslepilem i dlatego zapieprza jak glupi? W kazdym razie - jak
> dla mnie jest zdecydowanie glosny, choc nieporownanie cichszy od
> codegena, ktory mialem wczesniej.

mm, no tak hałas to pojęcie względne. Ja jestem generalnie maniakiem
ciszy, miałem tego Tagana i naprawdę był niezły. W sumie kapkę
głośniejszy od szumu talerzy HDD...

> dzieki - sprawdze dokladnie, ktory tryb sie wlacza, bo zalozylem, ze
> opcja w biosie zalatwia sprawe (a potem wybieralem po prostu "stan
> wstrzymania" w windows).

NO i tak powinno być, ale to tylko... Asus :P

> biosu najnowszego pewnie nie mam, sprobuje upgrade'u, ale nie chce mi
> sie wierzyc, zeby tak powazna firma jak Asus zostawila w standardowo
> instalowanym biosie niezaimplementowana funkcje. Moze musze jakos
> windowsy poprzekonywac, zeby S3 (STR) uzyly.

Oj uwierz -- potrafią takie byki robić, że głowa mała. Z STR w
szczególności. Ale pozostaje jeszcze inna kwestia -- jakieś urządzenie
nie jest zgodne z STR i system sam wymusza tylko S1... Czy wszystko inne
oprócz wiatraków PSU się wyłącza ?

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est" -- Seneka