Re: tagan380 - wylaczanie wentylatora w sleepmode

Autor: Marek <marasekUSUN_at_qwe.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 22:22:14 MET DST

> Tak BTW -- mocny jest ten szmer? Bo Tagany to najcichsze aktywnie
> chłodzone PSU na rynku chyba...

cholera - tez tak slyszalem, wiec kupilem. I narzekam. Moze ja mu jakis
termometr zaslepilem i dlatego zapieprza jak glupi? W kazdym razie - jak
dla mnie jest zdecydowanie glosny, choc nieporownanie cichszy od
codegena, ktory mialem wczesniej.

> Co to jest normalny Sleep Mode ? W S1 raczej ci nie powinien się
> wyłączać ten wentyl bo komp pobiera sporo prądu. Co innego w S3 (Suspend
> to Ram) -- ten tryb jest dla ciebie i wtedy wszystko powinno elegancko
> gasnąć (oprócz podtrzymania RAMU ofkoz).

dzieki - sprawdze dokladnie, ktory tryb sie wlacza, bo zalozylem, ze
opcja w biosie zalatwia sprawe (a potem wybieralem po prostu "stan
wstrzymania" w windows).

> Otóż to -- pobaw się tą opcją. Pozostaje ci sprawdzić czy na pewno
> działa ona zgodnie z opisem. Poza tym czy masz najnowszy bios ?

biosu najnowszego pewnie nie mam, sprobuje upgrade'u, ale nie chce mi
sie wierzyc, zeby tak powazna firma jak Asus zostawila w standardowo
instalowanym biosie niezaimplementowana funkcje. Moze musze jakos
windowsy poprzekonywac, zeby S3 (STR) uzyly.