Re: Ile wyciskacie z DDR'ów?

Autor: katamos <katamosimisia_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 12:47:09 MET DST

> A jaki to procek? Jakiś na 754 lub 939?

Athlon64 na 939, sprawdzalem kilka razy. Pamieci ida mniej wiecej do 228,
przy 229 i 230 zwyczajnie ekran krzaczy sie przy starcie. Musze wlaczac
dzielnik 5/6 wowczas procek lata na 260 a pamieci na 216. Jest super
stabilnie. Jak ustawie dzielnik na 4/6 to proc hula sobie i na 280 a nawet
290. Wiec wolne pamieci ograniczaja mi bardzo porzadne krecenie. Czy
wszystkie tak maja czy moje sa jakies trefne. Pamieci kupowalem we
Wroclawiu, maja naklejki hynix Korea CL3, na kosciach sa oznazcenia firmowe
hynixa ale robil je chyba Hyundai bo nr zaczynaja sie wlasnie od HY. Sa to
jednostronne moduly 512, ktore pracuja w trybie Dual. Aga wg CPU-Z sa z 35
tygodnia tego roku.