Re: tagan380 - wylaczanie wentylatora w sleepmode

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 17:30:17 MET DST

Indywiduum zwane *Marek*, w wiadomości
<ddsvjl$945$1@atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

>... a tutaj mam nieprzerwany szmer wentylatora...

Tak BTW -- mocny jest ten szmer? Bo Tagany to najcichsze aktywnie
chłodzone PSU na rynku chyba...

> Tak, wiem - moge sie zahibernowac, tego rozwiazania uzywalem dotychczas,
> ale z pewnych wzgledow bede potrzebowal normalnego sleep mode.

Co to jest normalny Sleep Mode ? W S1 raczej ci nie powinien się
wyłączać ten wentyl bo komp pobiera sporo prądu. Co innego w S3 (Suspend
to Ram) -- ten tryb jest dla ciebie i wtedy wszystko powinno elegancko
gasnąć (oprócz podtrzymania RAMU ofkoz).

> Aha - plyta glowna Asus A7V600, w biosie jedyna zwiazana opcja to chyba
> 'allow suspend to ram' - enabled.

Otóż to -- pobaw się tą opcją. Pozostaje ci sprawdzić czy na pewno
działa ona zgodnie z opisem. Poza tym czy masz najnowszy bios ?

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est" -- Seneka