Re: Czy moje pamięci są wadliwe?

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 22:13:51 MET DST

> Jestem już po testach na markowym zasilaczu 350W.
> Niestety, zmiana zasilacza nic nie wniosła do wyników testu :(

W miedzy czasie stałem się posiadaczem lepszego zasilacza 400W (Huntkey), ale i
to nie pomogło...

Jedno jest pewne, pamięci Twinmos są sprawne i... mogą chodzić w Dualu jako
DDR400 :)

Konieczyn jest tylko zmodyfikowany bios "by Merlin". Teraz przechodzą wszystkie
testy nawet bez podnoszenia napięcia.

--
Pozdrawiam, Arek