Re: Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 12:22:08 MET DST

Użytkownik "Piobart" <piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:14f6.0000008d.42fbc58d@newsgate.onet.pl...

> Dzięki Markus za zrzuty, teraz wiem jak to powinno wyglądać. Tylko teraz
> dlaczego u mnie jest taki obraz. Wyłączyłem wzmacniacz i na telewizorze
> 29"
> 100hz Daewoo był obraz prawie identyczny jak mam na Tunerze przy włączonym
> wzmacniaczu. Gdzieś coś jest nie tak, tylko co mogę zrobić??

chyba tylko pogonić tych od kablówki, aby poprawili linię.
Powinieneś mieć bardzo dobry sygnał na TV bez wzmacniacza.
Jeżeli wzmacniacz podłaczasz u siebie w domu przed TV (a z tego wynika że
tak masz) to wzmacniasz zarówno sygnał uzyteczny jak i zakłócenia.
Ponieważ tuner w TV jest pod względem czułości/jakości toru w.cz i p.cz.
znacznie lepszy, daje sobie radę z filtracją zakłuconego sygnału.
Tuner do kompa już nie...

1. albo poprawią Tobie linię do domu
2. albo zastosujesz, al raczej kablówka, wzmacniacz ale ! daleko ! od
Twojego TV, jak najbliżej źródła sygnału. Wzmacniacz ma wzmacniać sygnał
uzyteczny, aby mógł dotrzeć jak najdalej, a nie jak w tej chwili wzmacniać
wszelkie śmiecie i zakłócenia w kablu.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.