Re: Co z tymi pamieciami..

Autor: Ingarden <lesnik_USUN__at_o2.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 12:21:20 MET DST

> Czasami kości w dualu mają problemy aby chodzić na zadanej im
> częstotliwości.
<cut>
> Moja rada - zapuść goldmemory i zobacz co będzie. Jeżeli

Tak jak pisalem - na poszczegolnych kosciach czysto, w dualu bledy. Co
potwierdza to, co napisales wczesniej.

> kupowałeś kości przeznaczone do dual, to wymienią je od razu. Jeżeli nie są
> to kości dualowe, to jeżeli osobno działają OK, to jest to tylko dobrą wolą
> sklepu aby wymienili (niemniej jednak zapewne wymienią). Ja bym po prostu
> zwiększył napięcie zasilające pamięci na 2.8V (jeżeli to zwykłe DDR) i nie
> powinno być problemów.

Dzwonilem. Mowia, ze w ciagu 7 dni wymieniaja od reki, na miejscu (mimo,
ze kosci nie w dualu) - z tym wiec nie powinno byc problemu. Skoro mam
taka mozliwosc, to zastanawiam sie, czy nie skorzystac i nie wymienic
pamieci zamiast bawic sie napieciem. Warto wymieniac na Kingstony /
Twinmosy? (cena praktycznie ta sama - 4zl roznicy na module)
<k8nf9, athlon64 3000+ venice>

I przy okazji - w czasie testow rzucilem okiem na benchmark Goldmemory,
a tam 1114MB/s (bez dual, dla jednego modulu). Czy to nie jest troche malo?

--
le