Re: Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 12:53:18 MET DST

> chyba tylko pogonić tych od kablówki, aby poprawili linię.
> Powinieneś mieć bardzo dobry sygnał na TV bez wzmacniacza.
> Jeżeli wzmacniacz podłaczasz u siebie w domu przed TV (a z tego wynika że
> tak masz) to wzmacniasz zarówno sygnał uzyteczny jak i zakłócenia.
> Ponieważ tuner w TV jest pod względem czułości/jakości toru w.cz i p.cz.
> znacznie lepszy, daje sobie radę z filtracją zakłuconego sygnału.
> Tuner do kompa już nie...
>
> 1. albo poprawią Tobie linię do domu
> 2. albo zastosujesz, al raczej kablówka, wzmacniacz ale ! daleko ! od
> [...]

Kablówka nic mi nie poprawi, bo obraz na jednym TV jest dobry. Ich nie obchodzi
że ja chcę mieć 2 telewizory lub telewizor i Tuner w kompie. Jeśli podłączę
tylko jeden telewizor bez wzmacniacza to działa bardzo dobrze (nie podłączałem w
ten sposób kompa bo stoi w drugim pokoju). Chcąc mieć 2 telewizory w domu
musiałem zainstalować w 93r wzmacniacz, który rozdzielał sygnał na 2 TV. Teraz
podłączyłem w miejsce jednego TV tuner w kompie. Obraz na TV 29"100hz i na
starym, bo z 93r Curtisie 21" jest ładny tylko na tunerze jest okropnie.
Może zmienić kable i kupić jakiś nowoczesny rozdzielacz sygnału? Jeśli tak to
powiedzcie mi co powinienem kupić dokładnie (może linki z allegro)??

Pozdrawiam i czekam na pomoc
Piobart